Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna


Jak zgłaszać reklamację?

 Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem akar.kosmetyki@op.pl, lub w formie pisemnej na adres  Sprzedawcy. 


 Zalecany jest kontakt ze sprzedawcą przed wysłaniem reklamacji, gdyż  może być możliwość usunięcia usterek zdalnie. Dodatkowo możemy Państwu  przesłać formularz reklamacji do uzupełnienia który znacząco usprawnia  proces reklamacyjny i skraca okres jej rozpatrywania.

  

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:  imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy  stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem  żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający  rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany  przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.  


Jeżeli kupującym nie jest konsument, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu  rękojmi zostaje wyłączona na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, w  szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także  za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Jeżeli kupującym nie jest konsument dostarczenie reklamacji za pośrednictwem przewoźnika – odbywa się na koszt kupującego. 


 Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym  Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur  rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem:  http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 

Witryna stworzona na platformie